Send oss strømregningen din
Vi sjekker om du kan få en bedre strømavtale hos oss.
- Tekst
- Freddy Vith
- Publisert
- Foto
- Freddy Vith / Ishavskraft

Ta bilde av strømregningen din og send den til oss:
Vi undersøker om du har skjulte kostnader
Strømmarkedet kan være vanskelig å navigere, og mange betaler mer enn de trenger – uten å være klar over det. Den enkleste måten å få oversikt på, er å la oss sammenligne strømregningen din.
Har du allerede en god avtale, får du beskjed om å beholde den. Dersom vi kan tilby deg en bedre pris, mottar du et tilbud fra oss.
Og husk, selv med den nye strømstøtten , trenger du likevel en god strømavtale i bunn.
Slik sender du oss strømregningen din til sammenligning
Last ned fakturaen fra appen eller “Min side” hos strømleverandøren din, eller ta et skjermbilde av strømfakturaen (på mobilen eller PC-en) og send det til oss.
Du kan velge hvordan du sender den inn:
Hva skjer etter at jeg har gitt dere strømregninga mi?
Det første som skjer etter at du har brukt skjema for å bli kontaktet, så sendes strømregningen din til en av våre hyggelige strømeksperter. De ser på ditt strømforbruk og prisene som står opplyst på strømregningen din. Vi vil også se om du betaler for noen unødvendige tilleggstjenester.
Når vi har resultatet klart vil vi kontakte deg.
På denne måten finner du enkelt ut om du kan spare på å bytte til Ishavskraft – og hvor mye. Helt uforpliktende, og helt enkelt. Vi ønsker kun det aller beste for deg.
Velger du å takke ja til tilbudet, ordner vi hele byttet for deg på få minutter.
Om du har utfordringer med å laste opp strømregningen din, kan du kanskje få hjelp av noen rundt deg, sende oss en e-post på eller ringe oss på kundeservice på telefon .
Lykke til!